Injekční výplně

Injekční výplně jsou přípravky na bázi kyseliny hyaluronové. Jedná se o látku tělu vlastní. Injekční výplně jsou velmi oblíbenou metodou k odstranění projevů stárnutí, korekci jizev, modelaci kontur a objemu tváře, zvětšení rtů a k celkovému omlazení.

Na trhu existuje řada druhů injekčních výplní, např. přípravky řady Restylane®. Jednotlivé preparáty se odlišují koncentrací kyseliny hyaluronové, jejím zasíťováním a viskozitou. Podle těchto parametrů potom také lékař doporučí konkrétní přípravek.

Hlavní užití injekčních výplní Restylane®

Injekční výplně se aplikuji do rtů k jejich zvětšení či modelaci, korigují vrásky okolo úst, nosoretní vrásky, vrásky na čele a glabely. Je jimi možné také efektivně vyplnit objem obličeje a modelovat kontury tváře. V plošném použití se využijí k omlazení krku, dekoltu nebo omlazení rukou.

Anti-aging proměny: Injekční výplně, operace víček, plasmaterapie

Příprava na aplikaci injekčních výplní

Nejprve je třeba zhodnotit a prodiskutovat s lékařem, zda je konkrétný problém vhodný k řešení pomocí injekčních výplní. Lékař pak doporučí konkrétní přípravek, který je pro daný problém nejvhodnější.

Týden před ošetřením injekční výplní s obsahem kyseliny hyaluronové se nesmí užívat vysoké dávky vitamínu C, protizánětlivé léky a léky zvyšující krvácivost. Kontraindikací je také těhotenství, kojení, autoimunitní choroby nebo akutní kožní infekce. V případě ošetření rtů na nich nesmí být opar ani probíhat infekce v ústech, jakými jsou například afty.

Aplikace injekčních výplní Restylane®

Injekční výplně se aplikují do vrchní, střední nebo hluboké vrstvy kůže. Vpichují se tenkými jehličkami, což je téměř nebolestivé. Pokud se provádí aplikace do rtů nebo jiných velmi citlivých míst, může se místo znecitlivět anestetickým krémem nebo lze zvolit přípravek, který v sobě již obsahuje znecitlivující složku. Lékař může také využít klasické znecitlivění injekcí.

Po aplikaci injekčních výplní

Po aplikaci výplně Restylane® může vzniknout otok a drobné modřinky. Obojí během 2 - 3 dnů samovolně vymizí. Několik hodin po ošetření je důležité vyhnout se výrazné mimice obličeje. Nedoporučuje se také týden navštěvovat solária, saunu, nebo se slunit.

Přetrvání výsledků injekčních výplní

Výsledek není trvalý, přetrvá obvykle 6 - 12 měsíců, při modelaci a zvětšení rtů 6 měsíců. Výplně Restylane® lze kdykoliv aplikovat znovu.

Guide Book Anti-aging - Přepište svůj věk

Stáhněte si exkluzivní e-book nabitý informacemi o anti-aging zákrocích.

Videa: Anti-aging proměny Perfect Clinic Dermatology

Sada video příběhů našich klientek vás provede miniinvazivními omlazujícími zákroky.